مداد رنگی من

یه مداد رنگی بیار تا شب رو خط خطی کنیم

مداد رنگی من

یه مداد رنگی بیار تا شب رو خط خطی کنیم

لذتی وصف ناپذیر

 

این روزها میهمانی داریم که پس از 8 سال دوری به دیدنمان آمده است!

شگفت‌زده به من نگاه ‌کرد و گفت: «نقاش... تغییری کرده‌ای که صفتی برایش یافت نمی‌شود, گویا بسیار دانا شده‌ای»
مادر ِ مهربانم در پاسخ به او گفت: «آری, فرزندم دانا شده, اما... گاهی این دانای بزرگ کودک می‌شود و کارهایی می‌کند که حس می‌کنم بچه‌ای 3 ساله است، دلم می‌خواهد به شدت او را در آغوشم بفشارم و با تمام ِ قدرت ببوسمش» 

لذتی وصف ناپذیر داشتم و همزمان احساس ِ گرمای شدید کردم!
 عشق بود...
         سپید ِ سپید...

3بطور موقت پیامها تأیید نخواهند شدJ

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ http://30tanama.blogfa.com

اول شدم............هورااااااااااااااااااااااااااااااا
واقعا وبلاگ زیبایی داری به منم سر بزن
خیلی خوب و صمیمی بود و هست وبلاگت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد